יום שני, 21 במרץ 2011

My Beautiful Jane






תכירו את גיין אלדריג', בעלת אחד הבלוגים הפופולאריים בעולם כיום- Sea Of Shoes. ג'יין הינה אחת מחלוצות הבלוגריות הבינלאומיות, שבתחילת דרכן עוד לא הבינו את הכח וההשפעה העצומים שעתיד להיות לבלוגים שלהן על עולם האופנה. ג'יין החלה את הבלוג שלה ב2007, בהיותה בת 15 בלבד- תלמידת תיכון משועממת שחיפשה עיסוק להעביר עימו את זמנה הפנוי. היא גרה עם אימה(מעצבת אופנה ובעצמה בעלת בלוג, העוסק באופנה ובעיצוב פנים) ואחותה בTropy Club, פרוור צפוני עשיר למהדרין בטקסס, ארה"ב, שם היא חיה עד היום חיים הדוניסטים וחסרי דאגות.



החדר של ג'יין. Too shoes to be true...



ואם בענייני אוספים עסקינן, ג'יין היא אספנית כפייתית של נעלי מעצבים. בבלוג שלה היא מתעדת את עצמה בסטיילינג משובב נפש, בו ניתן לראות את חיבתה העזה לפירטי וינטאג' (עם עדיפות לפרוות והדפסים מנומרים) , אותם היא משלבת בססגוניות נועזת, כשהיא חמושה בנעליה החלומיות. באמתחתה למעלה מ90 זוגות נעליים והמעצבים החביבים עליה הם מרג'יאלה, פראדה, ג'יבאנשי ומארני.





סדר יומה של ג'יין מוקדש כמעט כולו לבלוג שלה. כל תיעוד לבלוג הוא הפקה שלמה, לה היא מקדישה אח"כ זמן עריכה ממושך. בראיון שנערך עמה לא מזמן נשאלה מהם הדברים שהיא לא יכולה לחיות בלעדיהם. שימו לב מה היא ענתה:

"Lots of time alone, lots of sunlight, nice clothes and nice shoes"
....
אין ספק שהבחורה חייה את החיים הטובים (כלומר חיה בסרט).




הבלוג של ג'יין זוכה, כאמור, למאות אלפי עוקבים וביסס את מעמדה כמוזה אופנתית. לתצוגות אופנה נחשבות כבר מספר שנים שהיא מוזמנת דרך קבע, ולאחרונה חברת Urban Outfitters יצרה בשיתוף עמה קולקציית נעליים הנושאת את שם הבלוג שלה. גם מותג האופנה Gryphon פנה לג'יין ואמה לפני כשנה ומעיל טרנץ' שעיצבו השתיים, בעל שרוולי פעמון ארוכים, הושק בחנויות המותג בעולם במהדורה מוגבלת.



למעלה- מתוך קולקציית הנעליים לאורבן אאוטפיטרס, ולמטה לבושה במעיל הטרנץ' שעיצבה עם אימה



ג'יין מבחינתי היא הלקוחה האידאלית. צעירה ותוססת, ג'ינג'ית לוהטת, נשית מאוד.. סוג של ליפסטיק אנושי מהלך. יש לה סטייל היסטרי, אדג' אוונגרדי ויחד עם זאת קלאסה של ליידי אמיתית. תראו לי עוד מישהי שהתחפשה בHalloween בפאקינג גיל 3 לקוקו שאנל?!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה