יום שישי, 1 ביולי 2011

You And Me Are Mint To Be


חברתי היקרה רתם, בעלת הבלוג הזה, שתמיד מוצאת לי דברים יפים לשטוף בהם את העיניים בעת שיטוטיה הבלתי פוסקים ברשת, נתקלה הפעם באוצר של ממש- אתר הבית של חברת קוסמטיקה מדליקה ביותר, המייצרת צלליות ושפתונים ועונה לשם ההורס Lime Crime. הצבעים הזועקים שניבטו אליי מתוך אריזות סגולות המעוטרות בחד קרן מנצנץ, הקשו עליי להישאר אדישה. תפס במיוחד את עיניי (שכבר ראו הרבה ליפסטיקים בחייהן) ליפסטיק בגוון מנטה עז, גאה, בלתי מתפשר, לא מנסה להתנחמד ושלא עושה הנחות לאף אחד בעיניים. מנטה הוא אחד הצבעים החביבים עליי (וגם על רתם, יש לציין..) אך אף פעם לא חשבתי איך הוא יתקבל על השפתיים. גם השם המוצלח, Mint To Be, גרם לי רק לחשוק בו יותר.



אז עוד מעט נחזור לאודם המנטה, מושא תשוקתי החדש והיעד הבא שאני מתכוונת לכבוש- במטרה להעשיר את האוסף שלי בשחקן חיזוק אקזוטי, וניתן קצת קרדיט לבחורה המיוחדת שעומדת מאחורי המותג-


Doe Deere, אמריקאית ילידת רוסיה, מאפרת ובלוגרית, שלא מצאה בתוך שוק האיפור השופע גוונים מספיק עזים לטעמה האישי. לכן החליטה שאין ברירה אלא לייצר כאלה, מוצרי איפור שהם "!So Bright It's Illegal", כדבריה. וכך ב2008 נולד המותג שלה, אותו פרסמה דרך הבלוג שלה, וכיום זוכה להצלחה מסחררת ולצבא שלם של לקוחות-מעריצות נלהבות. מלבד גוון המנטה ניתן למצוא בקולקציית הליפסטקים שלל גוונים עזים (אבל באמת!) של אדום, כתום, צהוב, פוקסיה ואפילו תכלת (בעל השם ההיסטרי !No She Didn't)



Doe Deere (ששמה האמיתי הוא קסניה) היא פרסונה בפני עצמה, ומגזיני אופנה רבים וטובים כבר עיטרו את דפיהם בכתבות אופנה בכיכובה.




מתוך מגזין Harlow

הצצה לעולמה רווי הקיטש והקסם של דו דיר...



אז עד שאגיע לשים את ידיי על אודם המנטה החתרני... ניתן באמצעות נפלאות הפוטושופ קצת לפנטז.. מתאים לי?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה