יום שבת, 25 ביוני 2011

The Chosen One



הדגם הנבחר לביצוע- שמלה השואבת השראה מלהב הקריס שצורתו פתלתלה כצורת נחש, ומריתוך הדוגמא והטיפול בחישול שעובר הלהב. כמו כן ישנו תכנון לשיבוץ אבנים סביב הצוואר, מעין שרשרת קולר שהיא חלק מהשמלה. מבחינה צבעונית היה לי חשוב לשמור על צבעוניות הקריס שמאפיינת גם את הליפסטיק- מיכל בצבע זהב או כסף מתכתי (והכי מוצלח בעייני השילוב של שניהם ביחד) וגולת הכותרת בצבע הפוקסיה שבתנועה סיבובית עולה מבפנים.



אז סקיצה זה כמובן טוב ויפה, אך ליצור את ה"גליות" של תפרי הצד היתה משימה לא פשוטה כלל. צריך למצוא את הבד הנכון, שיסכים להתנהג יפה ולהתעוות לצורת גל (לאחר נסיונות רבים וכושלים נמצא סוג הבד הממושמע- אורגנזה "דליה"- שכמו אורגנזה רגילה הינה בד נוקשה, אך מתאפיינת גם ב"קרפיות" וגמישות מסויימת ולכן נוחה להתפסל), ובעזרת גזירת החלק באלכסון מלא וגיהוץ בחום גבוה, תוך כדי מתיחת הבד בצורה מעט אגרסיבית- הבד מתעוות, מתרומם מעט כלפי מעלה ויוצר תלת מימד.



מדידת טוואל על שרון הדוגמנית.



הטיפול בפנל המרכזי של השמלה- רצועות אורגנזה בזהב וכסף הנתפרות צמוד אחת לשנייה ויוצרות מראה של מעין מתכת נוזלית...


עכשיו נשאר "רק" להעמיד את כל הסיפור הזה ביחד, לכדי שמלה- לחכות למדידת מכפלות ולקוות לטוב.. את הקולקציה, לוח ההשראה המחודש ושאר ירקות אעלה בהמשך... נ.ב-שכחתי להעלות את האיור של הגב. סילי מי. הגב פתוח קצת אחרי המותן וגם סביבו יש אבנים, כמו בקדמי. אז עד שאעלה את האיור הטכני תנסו להשתמש בדמיון קצת, מה קרה? הכל צריך להאכיל בכפית? :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה